موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

  




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

هر کی مایل به همکاری در این وبلاگ است لطفا به همین پست نظر بدید و شماره تماستون رو بنویسید تا بهتون زنگ بزنم و شما را جزء نویسندگان قرار بدم و شما مطلب ارسال کنید با تشکر (مدیر وبلاگ)




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 سلام عزیزان بیننده وبلاگ موج دانلود امروز ما یه سایت دیگه ساختیم برای بازی ها دانلود بازی و کدهای تقلب و... ادرس سایتWWW.MOJDOWNLOADGAME.WORDFA.COM برای بروز شدن سایت ها لطفا به همین بخش نظر بدهید که چی میخواهید تا من برایتان بگذارم بازم میگم نظریادتون نره. راستی بزودی سایت تم هم میسازم.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 دانلود بازی G T A . I V (جی تی ای ۴ ) برای کامپیوتر با حجم فقط ۷ مگابایت

GTA 4 Highly compressed 6gig to ۷ mb: بازی جدید سرقت بزرگ اتوموبیل یا همون gta4 رو که حتما میشناسید.بازی که تقریبا میشه گفت معروفترین بازی جهانی هست.بسیار پرطرفدار و پر هیجان میباشد. مخصوصا این جدیدترین نسخش که با گرافیک بالاتری آمده.حجمش کمپرس شدش ۶ گیگابایت بود و برای نصب۱۶ گیگ هارد دیسک نیاز دارید. حالا حتی دیال آپی ها هم میتوانند بازی ۴ دی وی دی gta4 رو دانلود کنند.باورش سخته اما واقعیته. دانلود کنید تا متوجه شوید. کافیه از کمپرس درش بیارید تا ببینید حجم بازی رو! سپس بعد از استخراج فایل را که iso میباشد را در برنامه daemon tools اجرا کنید. اگر دوست دارید جدیدترین نسخه بازی سرقت بزرگ اتوموبیل رو انجام بدید آن هم با کرک معتبر دانلود کنید نسخه ۴ دی وی دی این بازی رو برای اولین بار در جهان با حجم فقط ۷ مگابایت از این سایت .

نکته : موقع استخراج فایل زیپ شده حواستان باشد درایوتان ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد و سپس بعد از استخراج فایل را در نرم افزار درایور مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید

GTA 4

 

دانلود بازی با حجم ۵٫۲۱ مگابایت | لینک کمکی

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی daemon tools با حجم ۷٫۴۶ مگابایت | لینک کمکی

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی Virtual Clone Drive با حجم ۱٫۳۸ مگابایت

 پسورد فایل ها: www.3sotdownload.com

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

صفحه قبل 1 صفحه بعد